Data e postimit: 2014-08-20 15:26:21
Lexime: 2701
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Shpresa e mban njeriun gjallë !

2.Ku ka piper ,aty ka shije !

Vepra te ngjashme
Autori: Erjola · Lloji: Leter · Tema: Babi
Ky urim shkon per njeriun me te mire ne bote... per njeriun qe ka punuar dite e nate per ne...per njeriun qe nuk e ka njohur kurre fjalen lodhje dhe nuk diti ta thonte ndonjehere... per njeriun qe ka punuar me mish e me shpirt per te plotesuar deshirat to...
Autori: Enea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shpresa
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne te ecim perpara. Te pakten keshtu mendoj une. Keto veshtiresi te medha qe perbejne jeten perballen gjithnje me shpresen, e cila na ben te besojme se di ia...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une do ta cilesoja si nje element hyjnor qe te privilegjon dhe te ben te ndihesh si ne qiellin e shtate. Ajo i jep shije, gjalleri dhe kenaqesi te pamundur jet...
Autori: Jonida Kolaveri · Lloji: Poezi personale · Tema: Nënë
Nënë! Për mua je thesar Kur flet ti nga goja nxjerr ar Nënë për mua je mrekulli Ti je e para,e vetmja dashuri Nënë! Është emri i dytë i sakrificës I vuajtjes, dashurisë, meritës Nënë! Një dashuri që s'njeh kufij Për çdo vuajt...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
NENA Ti ishe njeriu i par qe me perqafove ne fakt ende pa me perqafuar me mbajte 9 muaj ne barkun tend si munt qe tete harroj kaq shpejt nen ti je njeriu i vetem ne ket jet qe e ben njeriun e lumtur . ti gjitha fshetesit qe i mban brenda ne zemren tende...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Thirrje · Tema: Te drejtat e femijeve
Pse mendon se mund te besh qfare do qe deshiron me mua ? Edhe une kam te drejta edhe une jam qenie njerezore.Nuk eshte e drejte te me trajtosh si kafshe.Nuk eshte e drejte qe ti te me perdoresh per qellimet e tua.Mbase jam e vogel,por mos harro se edhe te...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...
Autori: Alma · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillon një jetë e mirë e lumtur.Zogjtë gjallërohen pemët...Pastaj lulja e parë është manushaqja një stinë e bukur me plot gjallëri....Pas njé dimri...
Autori: anto · Lloji: Poezi dashurie · Tema: LOVE
Ike dhe me nuk u kheve jetove dhe me genjeve kujtoja se do te ktheheshe prap kujtoja se nuk do te ikje me larg enderoja kthimin tend enderoja si te ishta pa mend enderoja te pa imagjinueshmen enderoja te pa krahasueshmen jeta nuk zgjat pergji...
Autori: klarisa · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
askujt tjeter me s'ia mban te luftoje me luan se shqiperia ka shqiponja ka besnike ane e mban kemi jeten ta gezojme kemi shqipe se harrojme jemi bashke te bashkuar se shqiperia eshte cliruar ah , mor armiq te betuar s'keni per ta b...
Autori: Anita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Pash shum njerez qe gabuan,  por,  nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje? Nuk pash nga ata qe vrapuan dreit dikujt e than 'me fal,  do jap jeten time te me falesh keto gabime' ! Pse ska nga ata qe falin,  dashurojn,  apo edhe nga ata q...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com